Odp: Odp: ATARI !!!

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 21:14:50 MET

> Chodzi mi o cos innego: o atmosferę tamtych dni.
> O pasję odkrywania, uczenia się.
> O chęci (i siły) umożliwiające 20-30 godzinne sesje
> ze sprzętem...
> O radosć, jaką dawało praktycznie wykorzystanie
> poznanych wiadomosci...

No wlasnie.
800xl mial lepsza grafike i z poczatku bylo do niego wiecej softu. C64 -
dzwiek. I 800xl i 65xe dogorywaly, kiedy na c64 bylo wszysko, w wiekszosci
na dyskach. Pozniej 520st, a jeszcze pozniej a500. I sytuacja sie
powtorzyla.
Ale wtedy marzeniem bylo w ogole posiadanie czegokolwiek z w/w.