Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 19:19:16 MET

>Niewielkie, ale ma. W przypadku porownywania dwoch plyt BXowych
>roznice moga byc symboliczne w porownaniu do BX vs VIA. Benchmarki
>moga jednak w tym wypadku (BX vs BX) dawac pewna niewielka roznice
>wynikow. Pamieci to osobna historia - pamiec pamieci nie musi byc
>rowna.
>Poniewaz AopenAX6BC i BH6 sa sprzetem porownywalnej klasy, wiec
>roznice wynikow mozna zwalic albo na pamieci albo na karte graf.

IMO Glidziu mysle ze pamieci maja symboliczne znaczenie.... Natomiast nadal
nie rozumiem cytowanego przezemnie Twojego zdania... Piszesz ze jest do (do
d... ?) Ale dlaczego co masz do niej oprócz tego ze byc moze kiepsko sie
kreci?...

>Pozdrowka
>GLide

Czesc

>Colem
>
>Cokolwiek to znaczy ;-)

Kurcze sam nie wiem :-) Chyba mialo byc czolem...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy