Re: HDD Literki

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 13:55:36 MET

ryplej wrote:
> =

> Co zrobi=E6 =BFeby przypis=E6 na sta=B3e literki do dysku,
> jeden mam podzielony na 4 partycje
> drugi wyjmowalny na 2
> gdy w=B3o=BF=EA kiesze=F1 to pierwsza partycja wskakuje mi na D i zmie=
nia pozosta=B3e
> Okienko zarezerwuj litery mam nieaktywne win95 i 98 tak samo

Zdaje sie, ze temat ten byl juz wielokrotnie walkowany i wciaz powraca ja=
bumerang.
Najprostszym sposobem jest nie ustawianie parametrow wkladanego dysku w b=
iosie.
Jezeli masz tam ustawiona opcje na AUTO (bios sam rozpoznaje obecnosc now=
ego
dysku i ustawia odpowiednie parametry) to nalezy ja przestawic na NONE.

Nie wiem jak to jest w Win95, ale Win98 moze sam rozpoznawac dyski. Jezel=
i dysk
zostanie rozpoznany przez Windows'a, to wszystkie jego partycje zostana
umieszczone na koncu listy dyskow.

Nie jest to moze rozwiazanie idealne dla ludzi, ktorzy uzywaja DOS'a, ale=

pisales glownie o Win9x i w tym srodowisku pomysl ten sprawdza sie w 100%=
=2E

Pozdrawiam,
Jacek