Odp: HDD Literki

Autor: ryplej (ryplej_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 14:45:08 MET

Użytkownik Jacek Gutkowski <jgutkowski_at_lucent.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:387F1CC8.AEA0CD0B_at_lucent.com...
ryplej wrote:

> Co zrobić żeby przypisć na stałe literki do dysku,
> jeden mam podzielony na 4 partycje
> drugi wyjmowalny na 2
> gdy włożę kieszeń to pierwsza partycja wskakuje mi na D i zmienia
pozostałe
> Okienko zarezerwuj litery mam nieaktywne win95 i 98 tak samo

Zdaje sie, ze temat ten byl juz wielokrotnie walkowany i wciaz powraca jak
bumerang.
Najprostszym sposobem jest nie ustawianie parametrow wkladanego dysku w
biosie.
Jezeli masz tam ustawiona opcje na AUTO (bios sam rozpoznaje obecnosc nowego
dysku i ustawia odpowiednie parametry) to nalezy ja przestawic na NONE.

Nie wiem jak to jest w Win95, ale Win98 moze sam rozpoznawac dyski. Jezeli
dysk
zostanie rozpoznany przez Windows'a, to wszystkie jego partycje zostana
umieszczone na koncu listy dyskow.

Nie jest to moze rozwiazanie idealne dla ludzi, ktorzy uzywaja DOS'a, ale
pisales glownie o Win9x i w tym srodowisku pomysl ten sprawdza sie w 100%.

Pozdrawiam,
Jacek

Ok dzieki dziala z w95
co do walkowania tematu to dawno nie mialem jakiegos problemu z pc :)) i
nie zagladalem na grupe

dzb ryplej