Re: problem - monitor

Autor: Michal Martys (mafi_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 13:56:29 MET

Rysiul <rysiuld_at_kki.net.pl> wrote:
: Czesc

: ...a moze jednak ktos moglby mi pomoc i wie cos na temat problemu jaki mam
: ;-)

: Mam problem z W98 i monitorem.
: Kilka razy po wstrzymaniu systemu nie moglem powrocic do normalnej pracy -
: teraz Win wylaczyl mi ta opcje.
: Po wygaszeniu monitora, nie moge go wybudzic (wyswietla osd - podaje
: rozdzielczosc i odswiezanie) chociaz widze ze komp dziala (moge zamknac win
: i robic inne rzeczy).
: Czasami po resecie monitor pokazuje, ze czestotliwosc odswiezania jest poza
: zakresem (27 kHz) i sie nie wlacza.
: Musialem wylaczyc opcje wygaszania monitora :-(( {zarowno w biosie jak i
: windowsie.}
: Ktos na grupie chip.hardware podpowiedzial mi zebym zrobil upgrade biosu
: karty i plyty - nie pomoglo.

: bios Award (plyta Azza PT-6IZP z ZX-em), win 98pl, monitor Hyundai
: DeluxScan 5870, karta Savage 3D

: Bede wdzieczny za kazda rade...

: I jeszcze cos: po wlaczeniu kompa (gdy jest "zimny") wentylator halasuje
: jak glupi - czy mozna na to cos poradzic? Czy czasami nie zaciera sie - az
: padnie :-(

: ---------------------
: Rysiul
: e-mail: rysiuld_at_kki.net.pl
: ICQ: 10379246

moze z drugiej flanki:
a ja mam ctx vl500 i wylaczone wszystkie power managamenty w windzie (w
biosie tez minimalne ale do konca sie nie da :-( ) i jak sie bawie w
instalacje jakichs trefnych wygaszaczy to mi potem tez nie wstaje monitor -
reset i wstaje normalnie... - u mnie to wina win98 teraz mi sie naprawilo
ale zazwyczaj dopiero po reinstalacji windy monitor po wygaszeniu wstaje ...
(plyta acorp zx, grafika i740)

--
                                /)_(\               misiador
 faster! harder!! misiak!!!    (/. .\)           icq: 55665655