Re: HDD Literki

Autor: Sławomir Kulesza (colage_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 12:06:03 MET

ryplej wrote:

> Co zrobić żeby przypisć na stałe literki do dysku,
> jeden mam podzielony na 4 partycje
> drugi wyjmowalny na 2
> gdy włożę kieszeń to pierwsza partycja wskakuje mi na D i zmienia pozostałe
> Okienko zarezerwuj litery mam nieaktywne win95 i 98 tak samo
>
> pozdro ryplej

Siemanko!
Najprosciej: odpal pod czystym DOS-em fdisk-a (albo z dyskietki systemowej albo
z katalogu c:\windows\command), zdejmij wszystkie partycje (lacznie z
podstawowa) z dysku wymienialnego, a nastepnie zaloz tam partycje rozszerzona i
podziel ja na dwa dyski logiczne. Po sformatowaniu kazdego nowego dysku
zobaczysz, ze system zacznie nadawac dyskom w napedzie wymiennym litery G: i H:
(jesli dysk staly podzielisz wczesniej na cztery czesci).
Milego eksperymentowania.
See ya!
S.
PS. Nie zapomnij wczesniej zapisac gdzies danych z tego dysku, bo jak je wetnie
to na amen.