Re: BIOS IBM'a

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 02:26:52 MET

Tomasz 'KraK' Krakowski wrote:

> Witam!
> Mam problem z BIOS'em IBM SurePath 1994 , mianowicie chodzi o to ze nie mam
> zielonego pojecia jak w nim dostac do jakich kolwiek ustawien....Owszem moge
> sobie poogladac co sobie wykryl ale zeby cos zmienic nie ma szans. Denerwuje
> mnie delikatnie, haslo zalozone ( sprzet jest zlomowany z banku :-))) )
> przez jakiegos misia, oczywiscie znam je ale nie mam ochoty go ciagle
> wpisywac. W koncu jakos gostek musial to zalozyc?!?!?!
> Jesli ktos ma jakies sugestie bylbym wdzieczny za rade ( Tak,Tak wiem ze
> [...]
Normalka w biosach ibm-a...zapomij o czymkolwiek...dyski wykrywa sam,
ustawia je sam...mozna zmienic resources plyty glownej, porty szeregowe,
ustawic rownoloegly...takie bzdury..ale o jakis zaawansowanych rzeczach
to zapomnij... nawet na plycie masz mozliwosc zmiany tylko mnoznika
procka, nie ma mozliwosci zmiany czestotliwosci, wiec o podkrecaniu
mozna zapomniec.. uroki ibm-a..ale ja swojego juz mam ponad 2 latka i na
nic bym go nie zamienil..zadnych problemow ze sprzetem...moj kumpel ma
plyte asusa, niestety dal sobie wcisnac zx i ciagle mu cos pada, a i
system nie grzeszy stabilnoscia (probowalem juz wielu
rzeczy...wymienilem pamieci, wymienilem sieciowke na inna...a winda
nawet po reinstalacji startuje ponad 3 minuty (u mnie niecale 30
sekund).... nie mam pojecia co jest z jego zlomem nie tak:(

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca