Odp: Strony o AMD - po co?

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 00:15:14 MET

Jedyne z czym moge sie tu zgodzic to to, ze AMD jest dla Intela konkurencja i
ceny sa tansze oraz z tym, ze wlasnie przez VIA, SiS, itp... AMD nie rozwija
pelnych skrzydel (co odpedza mu klientow:). Zupelnie natomiast nie wiem co to za
sukces, ze AMD ma fsb-100 a Celer-66? Jesli chodzi ci o szybkosc przesylu
pamieci to chocby AMD mial fsb-200 a Celer-66 to i tak Celer na plycie Intela
bedzie mial duzo wieksza przepustowosc. Zas co do K6-2 400 (jaki opisalem) to po
prostu wogole nie bylo roznicy "na oko" w dzialaniu systemu i przeruznych
aplikacji w porownaniu z moim iP-200_at_285mmx na plycie MVP3 (bios 16.06.1999) -
oczywiscie odpowiednio zoptymalizowany, podobnie jak system. Testy oczywiscie
szaleja 10-40% na korzysc AMD - tylko, ze tego ZUPELNIE nie widac! Procki byly
testowane w tym samym systemie wiec nie mow mi tu, ze nie mam poparcia w testach
(do wlasnych potrzeb).

-----
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl