Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 03:30:01 MET

On Wed, 12 Jan 2000 14:51:03 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

>Sorry ale nie roznumiem... co ma do tego plyta i pamieci?
Niewielkie, ale ma. W przypadku porownywania dwoch plyt BXowych
roznice moga byc symboliczne w porownaniu do BX vs VIA. Benchmarki
moga jednak w tym wypadku (BX vs BX) dawac pewna niewielka roznice
wynikow. Pamieci to osobna historia - pamiec pamieci nie musi byc
rowna.
Poniewaz AopenAX6BC i BH6 sa sprzetem porownywalnej klasy, wiec
roznice wynikow mozna zwalic albo na pamieci albo na karte graf.

Pozdrowka
GLide

>Colem...
Colem