Re: 2 x PIII 450 - czy mozna Taniej????

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 17:18:20 MET

Użytkownik Adam Badziak <adambadziak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:387D968A.BA8D0CA9_at_poczta.onet.pl...

> Pewnie tez moze, tylko nie ma plyt na 2xK7. Ale skoro jedno K7 dziala
> szybciej niz dwa analogiczne PIII, to po co wydawac ponad dwa razy tyle
> forsy na gorsze procesory?

OOOoooo...... a na jekiej podstawie twierdzisz że ATHLON 450 jest 2x szybszy
od PIII 450?
No i gdzie widziałeś taki procek? Z tego co wiem to K7 zaczyna się od
500MHz.

Ponadto, zysk na tym drugim procesorze jest
> nie wiekszy niz 15-30% (co prawda nie widzialem benchmarkow, ale chyba
> sie nie myle?). Czy to jest warte przynajmniej 800zl?
Mylisz się. Przy multiprocesorowym systemie operacyjnym np. Windows NT i
wielowątkowych aplikacjach np. PhotoShop
Zysk jest ponad dwukrotny.
Przy jednoprocesorowym systemie i jednowątkowych aplikacjach 2 procesor
spowalnia pracę.

--
Pozdrówka
Funky