Re: DVD-Rom a regiony ...

Autor: Camel (camel2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:59:45 MET

On Wed, 12 Jan 2000 22:37:20 GMT, Sielik <sielik_at_alpha.net.pl> wrote:

>Wszystkie modele 6x i wolniejsze nie maja blokady
Tzn , bo cos slyszalem ze te starsze modele ale te nowe juz maja , czy
to pewne ?
Wiec jakie modele moglibyscie polecic , juz wiem ze nie LG bo czytalem
ze sa problemy ..

>Jesli z pewnego źródła to tak, ale można jeszcze dostac w sklepach..
Mam nadzije ze sprzedawcy chociaz troche sie znja i nie wcisna
mi modelu z blokada , dlatego tez pytam na grupie by wejsc do sklepu
lekko madrzejszym :)

>przy filmie nie ma to znaczenia, ale bierz napęd 6x (np: szybszy
>dostęp do scen).
Dzieki za wszystkie informacje na 100% sie przydaly
i mam nadzieje ze to nie koniec dyskusji na ten temat :)

Pozdrawiam i jeszcze raz Thanx

Camel