Re: DVD-Rom a regiony ...

Autor: MHM (mhm_at_jtt.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 11:16:35 MET

> Mam nadzije ze sprzedawcy chociaz troche sie znja i nie wcisna
> mi modelu z blokada , dlatego tez pytam na grupie by wejsc do sklepu
> lekko madrzejszym :)

Nie licz na to. Handlowcy z regoly nie za bardzo maja pojecie co w
sprzecie piszczy. Oni maja tylko jeden cel: sprzedac. O reszte niech
sie martwi klient oraz serwis. Wiem to z wlasnego doswiadczenia, tzn. z
od strony serwisu, gdzie pracowalem.

Maciej Malinowski

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl