Uszkodzony HDD

Autor: MHM (mhm_at_jtt.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:52:00 MET

Witam
  Mam dosc powazny problem. Mam dysk twardy Seagate Medalist 3.2GB i
uszkodzila mi sie w nim elektronika (bez zadnego ostrzezenia co
najgorsze).
Szukam kogos z Wroclawia (ewentualnie okolic) kto bylby wstanie mi
pomoc.
Ewentualne oferty wraz z cena prosze slac na priva.

Objawy sa takie, ze po wlaczeniu komputera z silnika dochodza odglosy
jakby
probowal wystartowac, ale nie moze. Dysk nie jest detektowany przez
BIOS.
Podmienialem elektronike z innego dysku (ten sam model, ale inna partia
produkcyjna), ale efekt byl taki, ze dysk startowal (to znaczy silnik
pracowal),
byl detektowany przez BIOS, ale nie mozna bylo odczytac zawartosci
dysku. Fdisk
twierdzil, ze nie ma zadnych partycji.
Na dysku znajduja sie:
1 partycja primary DOS 6.22
partycja rozszerzona
2 Windows NT - system
3 Windows NT - dane+aplikacje
4,5,6 Linux

Z Linuxem nie ma problemu (mozna go spiac na straty), o tyle zalezy mi
na zawartosci partycji 1 i 3.

Maciej Malinowski

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl