Odp: Strony o AMD - po co?

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 18:59:40 MET

| A zainteresowałeś się chociaż, dlaczego był gorszy???? Łatwo stwierdzić, że
| dana rzecz jest szajsowata bez praktycznej wiedzy... Sorry, ale kojarzysz mi
| się z muminkami, którzy kupują komputer w Optimusie i broń Boże do niego nie
| zajrzą, bo zepsują....
| A procesor gorzej chodził, bo płyta (bios) nie obsługuje nowego jądra CXT,
| nie ma magistrali 100 itd. - czyli dupna płyta :)
| Same MHz-e nie wystarczą.

Komputery skladam samemu od podszewki razem z konfiguracja biosa i
przeruznych systemow. Po doglebnym przestudiowaniu dziesiatek stron o AMD i
wlasnym doswiadczeniu u siebie z K6-2 400 na plycie MVP3 (max. 5.5x100) moge
stwierdzic, ze to szajs. I nie wmawiac mi tu, ze taki K6-3 rozwala Selera pod
kazdym wzgledem a juz napewno pod wzgledem renderingu grafiki.

Ktos tam pisal abym sobie wiecej poczytal na ten temat - stary sam sobie
lepiej poczytaj zanim wydasz kase na szajs. Poza tym nie ma rzeczy tanich i
dobrych.

-------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl