Odp: PC Chips M577 nie rusza

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 18:08:52 MET

Użytkownik Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:p7Xe4.14080$X3.267901_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik Neas! <bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:85fmsr$fm9$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> chce

> przyjść
>
> Następny bałwan, który tylko słyszał o badziewiastych produktach PCChips, a
> nie miał z nimi styku. Miałem tą płytę, i była jedną z najlepszych w tej
> klasie cenowej, jaką można było dostać - nigdy nie miałem z nią problemów,
> wszystko chodziło. Teraz ma ją mój kumpel i też nie może powiedzieć złego
> słowa o tej płycie. Więc z łaski swojej ją przetestuj a potem się
> [...]

musze sie zgodzic :)
M577 , M560 topGun,(czy cos takego) to byly jedne z najlepszych plyt pcchipsa. Dawno temu mialem taka jedna i naprawde nie bylo z
niz zadnych klopotow. Niektore mialy zintegrowane 2 MG cache'u i po 5 PCI! w formacie AT! (podobnie jak niektore Solteki). Testow
szybkosci co prawda nie robilem, bo nie znalem slowa "benchmark" ;) ale do dzis wspominam ta plyta z sentymentem. Osoba ktora ja w
tej chwili uzywa, rowniez nie ma z nia zadnych klopotow.
Te modele obslugiwaly nie tlko wszystkie dostepne procesory ale i te ktore sie jeszcze nie pojawily tzn. jak weszlo k6-2 300 to po
przyjrzeniu sie plycie i manualowi doszedlem do wniosku ze ten procesor mozna spokojnie w nia wlozyc, wszystko sie zgadzalo ,
napiecia, mnozniki, FSB. Zadna inna stara plyta Socket7 nie mniala chyba takich mozliwosci...A cena tych plyt byla baaardzo
konkurencyjna, choc tak jak pisalem, wydajnosc byc moze nie byla.

--
YanosiC ICQ 3206690
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: