Odp: PC Chips M577 nie rusza

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 08:49:20 MET

Użytkownik Wiktor Dzierzecki - YanosiC <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Ey2f4.15844$X3.307516_at_news.tpnet.pl...
> musze sie zgodzic :)
> M577 , M560 topGun,(czy cos takego) to byly jedne z najlepszych plyt
pcchipsa. Dawno temu mialem taka jedna i naprawde nie bylo z
> niz zadnych klopotow. Niektore mialy zintegrowane 2 MG cache'u i po 5 PCI!
w formacie AT! (podobnie jak niektore Solteki). Testow
> szybkosci co prawda nie robilem, bo nie znalem slowa "benchmark" ;) ale do
dzis wspominam ta plyta z sentymentem. Osoba ktora ja w
> tej chwili uzywa, rowniez nie ma z nia zadnych klopotow.
> Te modele obslugiwaly nie tlko wszystkie dostepne procesory ale i te
ktore sie jeszcze nie pojawily tzn. jak weszlo k6-2 300 to po
> przyjrzeniu sie plycie i manualowi doszedlem do wniosku ze ten procesor
mozna spokojnie w nia wlozyc, wszystko sie zgadzalo ,
> napiecia, mnozniki, FSB. Zadna inna stara plyta Socket7 nie mniala chyba
takich mozliwosci...A cena tych plyt byla baaardzo
> konkurencyjna, choc tak jak pisalem, wydajnosc byc moze nie byla.

Właśnie poprosiłem kumpla, żeby potestował płytę i wyszło na to, że średnio
jest 5% wolniejsza od mojego EPOXA EP-MVP3G2, za którego dałem jeszcze raz
tyle :)))) (oczywiście na tym samym procesorze)

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz