Odp: PC Chips M577 nie rusza

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 09:41:57 MET

Użytkownik Neas! <bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85fmsr$fm9$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> ja
>
> Lepiej tego nie rób. Jeżeli przypadkiem byś ją uruchomił, mogłaby Ci
przyjść
> do głowy straszna myśl, żeby z niej korzystać ;>

Następny bałwan, który tylko słyszał o badziewiastych produktach PCChips, a
nie miał z nimi styku. Miałem tą płytę, i była jedną z najlepszych w tej
klasie cenowej, jaką można było dostać - nigdy nie miałem z nią problemów,
wszystko chodziło. Teraz ma ją mój kumpel i też nie może powiedzieć złego
słowa o tej płycie. Więc z łaski swojej ją przetestuj a potem się
wypowiadaj, OK?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz