Re: Problem z 3D Mark 2000

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:30:22 MET

On Mon, 10 Jan 2000 14:32:27 GMT, A.C. <ac__at_friko6.onet.pl> wrote:

>Mialem to samo. Podobno najnowsza wersja sterownikow 3Dfx
>1.03.05 pomaga.

A ja nie uzywam nowszysch sterow niz 1.02.18 (takie co wywalaja
niemieckie napisy przy instalacji, chyba ze ktos ma z innego zrodla),
bo wszystkie nowsze maja bledy - np. w System Shock 2 znika bron.
Podobno 3Dfx juz nad tym pracuje jak poprawia to dopiero zaistaluje
najnowsze stery.
No a na tych 1.02.18 3DMark 2000 chodzi pieknie.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: