Problem-monitor i karta grafiki

Autor: Jacek Chrostek (domena_at_netpol.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:40:11 MET

Mam następujący problem: po właczeniu kompa monitor niechce się "obudzić". P
o róznego rodzaju próbach tj: różne monitory, różne karty grafiki różne płyt
y główne wychodzi mi, że problem jest gdzieś na styku monitor-karta, wygląda
to jakby nie kontaktowało, jednak wszelkie próby czyszczenia styków itp nic
nie dają. Na dodatek ten sam zestaw raz działa, a raz nie, a czasami działa
, ale obraz jest np: zabarwiony na czerwono.
Próby przeprowadzałem na trzech różnych monitorach, czterech kartach grafiki
, pięciu płytach głównych i żadnych konkretnych wniosków. Jedna karta działa
jak z jednym monitorem, to nie działa z drugim, druga odwrotnie itd. Poniewa
ż wszystko działa bez zarzutu z takim jednym monitorem, co ma "prawdziwy" wł
ącznik (pstryk włączony i pstryk wyłączony) sprzed 6 lat dochodzę do wniosku
, że problem jest związany z power-savingiem.

Jakieś sugestie?

BTW To czego najbardziej brakuje mi w najnowszych kompach to prawdziwy wyłąc
znik: jak się wkurzę to pstrk wszystko gaśnie i ide spać, a tak pozostaje wy
rwanie kabla z gniazdka ;-)

 Z góry dziękuję

Jacek Chrostek
domena_at_netpol.pl