Re: Hewlett Packard CDRW sux?

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:38:51 MET

arti <arti_at_mtl.pl> w artykule news:01b
f5c80$49716240$010074c3_at_arti.tch.mtl.pl pisze...
> Witam
> Ludzie ratujcie!
> Aktualnie mam nagrywarke HP CDRW 7510e (zewnetrzna podlaczana do LPT).
> poprzednio mialem HP CDRW ale wewnetrzna na EIDE(nie pamietam numeru typu)
> i niestety (obie na gwarancji).
><...>
> Nagrywalem to na oprogramowaniu dolaczonym do tych nagrywarek(ADAPTEC Easy
> CD Creator ver. 3.5.) i zawsze na samym koncu wywalalo blad "Errors
> reported on output device"(albo jakis tak). albo nie chcial robic
poprawnie
> TOCa
> [...]

Najpierw może zmień soft.. - sam nagrywam od listopada na HP7510e i jak
dotąd nie skopało mi ani jednej płytki, tyle tylko, że używam NERO i Adaptec
Easy Creator 4.0 Pro.

Jeśli to nie pomoże - reklamuj

Rob.