Hewlett Packard CDRW sux?

Autor: arti (arti_at_mtl.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:11:42 MET

Witam
Ludzie ratujcie!
Aktualnie mam nagrywarke HP CDRW 7510e (zewnetrzna podlaczana do LPT).
poprzednio mialem HP CDRW ale wewnetrzna na EIDE(nie pamietam numeru typu)
i niestety (obie na gwarancji).
Pierwsza(ta wewnetrzna) nie nagrywala plytek, kopala jak bylo 10 w pudelku
to 10 bylo skopanych, probowalem wypalac na gownianych plytach(BTC) po
Verbatimy, Basfy, Sony, Philipsy i we wszystkich to samo
Nagrywalem to na oprogramowaniu dolaczonym do tych nagrywarek(ADAPTEC Easy
CD Creator ver. 3.5.) i zawsze na samym koncu wywalalo blad "Errors
reported on output device"(albo jakis tak). albo nie chcial robic poprawnie
TOCa
Zamienili mi nagrywarke na zewnetrzna ale ta brzydko mowiac jest tak samo
bardziej zjebana jak tamta(to samo kopie plyty) czy to jest wina mojego
sprzetu
1 konf.
p75 16mb 2 dyski jeden 1.2gb drugi 6,4gb
2 konf.
p200 mmx 32mb 1 dysk 13,4gb
3 konf
p300 mmx 64mb 1 dysk 6,4gb
na kazdym z tych kompow jedna i druga nagrywarka nie dzialala(dzialac
dzialala ale plytki kopala)
Wczesniej nagrywalem na CD-R Yamaha i wszystko nagrywal cacy?
Jak uwazacie oddac to cholerstwo(bo ma gwarancje)
Arti