Re: Sound Blaster 128 PCI ????

Autor: Marek Chwojnicki (trolu_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 18:44:41 MET

JaS wrote:

> Użytkownik Stef <stefan_at_free.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:85fcci$maq$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
>
> Dwukrotna :)
> Warto.

Ciekawe w czym? Bo jesli chodzi o mozliwosci i jakosc dzwieku to lepsza jest
AWE64... SB 128 jest lepsza tylko w tym ze jest na PCI a wiec mniej obciaza
procka. A tak z innej beczki, to nie pisz kolesiowi, ze do gier Live! mu nie
potrzebny, ze wystarczy SB 128. Przeciez SB 128 nie obsluguje ani EAX ani
A3D - zero dzwieku przestrzennego (no jest DS3D, ale to sie wlasciwie nie
liczy). Live! jest naprawde super, jakosc dzwieku dla mnie rewelacja, mozna
sobie podlaczyc audio z CD-ROM-u przez zlacze cyfrowe itd. Jesli jednak nie
masz kasy i szukasz wlasnie karty mniej wiecej w cenie SB 128 to polecam
albo Diamond Sonic Impact S90 (tez ok. 120 zl, jak dobrze poszukasz to nawet
ponizej 100) albo Geniusa Sound Maker'a 64 (tez Vortex1, cena zblizona).

pozdro
Trolu