Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Piotr R. (okropi_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 18:30:44 MET

>No to co robi ten smieszny program setk6 ? Wyczytalem ze wlacza
>dzialanie "new k6-2 features" ... ale moze nie chodzi o to ?

Wlasciwie to nie wiem. Uruchamialem to cos , ale jesli mnie pamiec nie
myli tylko Wintune 98 i jakies inne testy syntetyczne pokazywaly ze jest
troszke szybciej. W normalnej pracy chodzil raczej bez zmian. A juz na
pewno transfery pamieci ani drgnely.

>W kazdym razie padl jeden mit ze do amdka nie trzeba zmieniac plyty,
>widze nonstop doradzanie kupna procka AMD bo pojdzie na starej plycie
>traktujac mnoznik 2x jako 6x ... niestety nie jest to prawda ...
>pojdzie ale jak slabo ;((((

Niestety za darmo nic nie ma. Sam procesor nawet najszybszy i g... plyta to
nie jest raczej najlepsze rozwiazanie.

Pozdrawiam
Piotr R.