Re: >>>MP3=>CD AUDIO<<<

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 12:23:50 MET

> W ubieglym roku na jednej z list widzialem informacje o kims
> produkujacym odtwarzacze plyt w formie modulu do "duzej
> wiezy" (nie wiem, czy sa jakies standardy rozmiarow urzadzen
> audio). W odtwarzaczu jest uproszczony "pecet" - plyta glówna
> z nieduzym dyskiem i odpowiednim oprogramowaniem,
> oraz oczywiscie CD-ROM. Wtyka sie plytke nagrana mp-trojkami
> i mozna sluchac caly dzien.

A mnie interesuje w jaki sposob nagrac plytke z mptrojkami,
aby byla ona bez problemu odtwarzana w takim odtwarzaczu.
Chodzi mi o format plyty: ISO9660/ CD-XA/ ? oraz czy dane
moga znajdowac sie w katalogach, czy tez trzeba je nagrac jak leci.

Ciekaw jestem opinii doswiadczonych w tej materii.

A moze przejsc sie do jakiegos salonu RTV ? :)))

pzr,

Krzycho