Re: >>>MP3=>CD AUDIO<<<

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 17:04:58 MET

Beerman napisal w wiadomosci:
>Czy macie moze jakies doswiadczenia z nagrywaniem CD-Audio gdzie
>zrodlem nie jest plik.wav ale MP3. Czy przy konwersji MP3 do WAV a
>nastepnie nagraniu tego otrzymanego .WAV cd CD-R w formacie cd-audio
>nastepuje bardzo duzy spadek jakosci w porownaniu do normalnej plyty
>CD? Czy poleciecie mi moze jakies techniki czy programy? Czekam na
>spostrzezenia.

W ubieglym roku na jednej z list widzialem informacje o kims
produkujacym odtwarzacze plyt w formie modulu do "duzej
wiezy" (nie wiem, czy sa jakies standardy rozmiarow urzadzen
audio). W odtwarzaczu jest uproszczony "pecet" - plyta glówna
z nieduzym dyskiem i odpowiednim oprogramowaniem,
oraz oczywiscie CD-ROM. Wtyka sie plytke nagrana mp-trojkami
i mozna sluchac caly dzien.

PF