Re: >>>MP3=>CD AUDIO<<<

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 16:00:53 MET

Użytkownik Beerman <beerman_at_provider.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:4nvj7s06op4mca4cqc3qlu11dcn9nh7vei_at_4ax.com...
> Czy macie moze jakies doswiadczenia z nagrywaniem CD-Audio gdzie
> zrodlem nie jest plik.wav ale MP3. Czy przy konwersji MP3 do WAV a
> nastepnie nagraniu tego otrzymanego .WAV cd CD-R w formacie cd-audio
> nastepuje bardzo duzy spadek jakosci w porownaniu do normalnej plyty
> CD? Czy poleciecie mi moze jakies techniki czy programy? Czekam na
> spostrzezenia.

Ja uzywam MP3 CD Maker'a, za pomoca ktorego produkuje
plytki audio prosto z mp3, bez konwersji na wav'y.
Wychodzi cymes :)))
W tej chwili najnowsza wersja jest chyba 1.19, szukaj na tucows.

Pozdrawiam,

Krzycho

PS.: zainteresowanych dyskusja nt. MP3CD Maker'a
zapraszam na priva.