Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 11:55:20 MET

On 10 Jan 2000 22:40:07 GMT, okropi_at_friko5.onet.pl (Piotr R.) wrote:

>Ech to moze ja tez podam swoje wyniki Sandry 99 pro jeno ze
>na plycie Asus P5A-B + 128 MB RAM
> K6 III 400 (4x100)
>CPU 1302
>FPU 504
>MMX 1120
>SIMD 837
>CPUmem 158
>FPUmem 161
>
>Komentarz: procesor nie "umie" komunikowac sie pamiecia -
>to jest zadanie chipsetu plyty i tutaj Ali zdecydowanie przewyzszaja
>chipy VIA . Nadmienie , ze z K6-2 400 wyniki transferu pamieci wg Sandry sa
> [...]

No dobra skoro to zadanie chipsetu, to dlaczego p233mmx_at_263 ma
transfery pamieci 110-120, a amdk6-2 450 ma transfery 65-70 ???
Ta sama plyta, ten sam chipset, ten sam ram ... chyba jednak procesor
tez ma tu cos do gadania.

Patrzac z mojej strony, to moge przeciez kupic sobie tez taka plyte,
slyszalem ze ten ASUS jest b. dobry. Ale ... kosztuje ona ok. 400 zl,
do tego potrzeba kupic SDRAM 100Mhz. To sorry, ale za te same
pieniadze kupie sobie uzywanego BXa (BH6 czy innego dobrego), celka np
300A co bedzie biegal na 450 i bije Twojego AMDka na glowe ...
szczegolnie w liczeniu SETI na czym mi zalezy ... ot tyle ...

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/