Re: Jak uziemic komputer do p. Piaszczyńskiego?

Autor: Andrzej Konieczny (Andrzej.Konieczny_at_intercommerce.com.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 08:40:08 MET

Na początek pytanie w jaki sposób dokonał pan pomiaru rezystancji uziemienia
kaloryfera
chodzi mi w którym miejscu pan to mierzył ?
Co uważa pan za pomiar zaskakująco dobry ?
Czy może pan zagwarantować takie same wyniki w innych mieszkaniach ?

> one ...
>
> Drogi Panie elektryku, a czy kiedyś zmierzył Pan rezystancje kaloryfera
> traktując go jak uziom? Ja tak i prosze mi wierzyć że pomiar jest
> zaskakująco
> dobry. (mój blok ma 4 lata, dodam dla ścisłości).

Dla ścisłości piorun nie trafia w uziemienie.

> Widziałem uziemienia , w które i piorun niechciałby trafić, a nazywa sie
je
> uziemieniem. Więc na potrzeby modemu i PC-ta, kaloryfer to dużo.

Gratuluję pomysłowości.

> Stosowałem też masę anteny zbiorczej (podkreślam zbiorczej)
> do uziemień PC-tów.

Dyskusja z panem na ten temat jest bezcelowa gdyż pana wiedza na ten
temat jest zaczerpnięta z podanej lektury.

Wynika z tego, że jest pan najlepszym elektrykiem wśród poetów.

> Ja polecam jako lekturę - Leopolda Staffa "Poezje"

Andrzej

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl