OT: Moje problemy (było: Dwie mysze pod Windows)

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 08:38:10 MET

Jest Mon, 10 Jan 2000 22:44:18 +0100, Michał Drawert pisze:
> A jednak zawitałeś pcp!!:) W Białym trochę drożej niż Ty kupiłeś. Po
>znajomości za 62!! Normalnie ponad 80!!

Ha! To nieźle. A sterowniczki może nowsze zassałeś?

>I zrób coś ze skrzynką bo napisać do Ciebie nie mogę!!!!

Aaaaaaaaaaa!!!!!! Tego się obawiałem. Myślę sobie, czemu to mi Bugtraq
przestało przychodzić :((((((( Spoko, luzik. Pisz na
archipl_at_friko5.onet.pl
Może wyda Ci się to dziwne ale to nie moja wina. Panowie z alpha.net coś
nakrzaczyli. A do Ciebie moje maile dochodzą?!

Krzysiek

PS. Sorry za OT

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457