Re: Dwie mysze pod Windows

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 22:44:18 MET

Krzysztof Gajdemski napisał(a):

> Ano działa tak, że jest jeden kursor, oczywiście.

> :o już kupiłeś? Ile w Białym pilot+ stoi?

                Witaj!
         A jednak zawitałeś pcp!!:) W Białym trochę drożej niż Ty kupiłeś. Po
znajomości za 62!! Normalnie ponad 80!!
I zrób coś ze skrzynką bo napisać do Ciebie nie mogę!!!!

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679