Re: Jaki duży monitor?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 20:14:15 MET

The EaGle napisał(a) w wiadomości: ...
>Bardziej chodzi oto czy czesto
>siedzisz przy PC bo jak tak tzn powyzej 4h dziennie to potrzebujesz 17" a
>jak nie to wystarczy 15".
No to tak będzie właśnie ok 4h. Czasem 2, czasem 6. Ale myślę, że ten czas
będzie się zwiększał, z racji kierunku studiów :)

>W zasadzie to napewno promieniowanie z wiekszego jest bardziej intesywne
niz
>z mniejszego tak samo jak trinitrony maja wieksze natezenie/kontrast
obrazu
>niz te z maska preforowana. Oznacza to ze trinitrony sa bardziej
szkodliwe
>od tych z maska perforowana ale roznice sa minimalne i zauwazalne przy
max
>kontrascie.
Czyli, jeżeli dam kontrast na max to bardziej szkodzą? I jednocześnie,
jeżeli kontrast na max nie jest, to różnicy nie ma?

> Ogólnie to wiekszy monitor moze miec takze lepsza jakosc/zbieznosc
>kolorów oraz mniejsze zniekształcenie w rogach.
No właśnie, a jakość obrazu też wpływa na zdrowie oczu.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl