Odp: Do NEAS! - Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Kaaz (mszymcz_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 14:10:28 MET

> Była to odpowiedź na pytanie (co chyba widać). Nie krytykuje TEACa jako
> firmy tylko jej wyrób o nazwie CD-532E z którego mam (nie) przyjemność
> korzystać.

Ja osobiście mam TEAC-532E i uważam że jest to najlepszy napęd jaki
kiedykolwiek miałem (a miałem już ich kilka - przez moje ręce przewinęło się
też sporo innych CD) a dlaczego:
-mam go ok.2lat i nie mam z nim najmniejszych problemów mimo iż obciążenie
tego CD jest u mnie olbrzymie (oczywiście nie chodzi o wagę ;-))
-model ten ma jeszcze kilku moich znajomych i wszyscy twierdzą to samo.
-nie grzeje płytek tak jak np.LGx32
-bardzo dobrze sprawuje się jako źródło do kopiowania "on the fly"

Pozdrawiam
KAAZ