Re: Do NEAS! - Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 13:08:42 MET

> Neas! - rozumiem, ze nie darzysz sympatia firmy, [ciach]

Hm... Nie wiem za bardzo jaki związek miała Twoja odpowiedź z tym co
napisałem:

> Tak. Kosztuje 1200 pln :(

Była to odpowiedź na pytanie (co chyba widać). Nie krytykuje TEACa jako
firmy tylko jej wyrób o nazwie CD-532E z którego mam (nie) przyjemność
korzystać. Zetknąłem się jeszcze z 10 podomnymi napędami (różniącymi się
jedynie brakiem wyjścia na słuchawki i regulacji głośności) i o wszystkich
mam podobne zdanie. Uwagi dot. współpracy z FSB 83 MHz dotyczą tylko tego,
konkretnego modelu, natomiast 'kultura pracy' tych napędów jest IMHO ogólnie
NIEZADOWALAJĄCA. Wszestkie są głośnie (szum!) i ogólnie nie budzą mojego
zaufania. Zaletą jest to że są w miare porządnie wykonane, tacka jest bardzo
masywna (trudno byłoby ją ułamać ;>) i czytają więcej 'zniszczonych' płytek
niż standardowy napęd. To jest moje zdanie i mam do niego prawo.

Pozdrawiam,

Neas!