Re: --LG FLATRON--

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 19:04:58 MET

Użytkownik Krzysiek <amduat_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:947365153.31301_at_gateway.newsgate.pl...
> Thx,teraz chyba se go nie kupie bo juz druga osoba mowi mi to....

to chyba raczej dobrze, ze go nie kupisz (dla ciebie).

dla ulatwienia rozszyfrowania sensu mojej uwagi dodam, ze i zlodziejstwo i
paserstwo i kupowanie od w/w wymienionych jest karane.

a na dobranoc szczerze zycze, zeby, kiedy bedziesz juz mial wlasne
mieszkanie, wlasny sprzet, innymi slowy, dorobek wlasnego zycia (nie
rodzicow), ktorego dnia jakis "mafiozo" obrobil ci te mieszkanie do czysta.

a na drugie dobranoc - jak jestes glupi, to sie przynajmniej do tego nie
przyznawaj