Re: --LG FLATRON--

Autor: Krzysiek (amduat_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 00:06:09 MET

Po 1 cieciu mam 30 lat i od 5 pracuje zawodowo.
Po 2 ja przez 5 lat jedzilem do niemiec ,francji i tyralem w wakacje
na polach zbierajac truskawki i pracujac jako pomywacz w restauracjach
zeby sobie na studia i auto zarobic.
Niestety jakies 2 miesiace po jego zakupie ,zniknelo mi z pakingu...
Dlatego wq......a mnie jak jakis bogaty rozkapryszony bachor
ktoremu starzy wszystko pod dupe dali zaczyna mi
moraly prawic i to w dodatku tak beszczelnie i impertynencko!!!!!
Jak ci sie to nie podoba to kij ci w oko,zachowaj swoje przykre uwagi dla
siebie.

Niech ci ziemia lekka bedzie holymamlasie...