Re: DVD nie czyta nagranych plytek

Autor: Rafal Olesinski (SPAM/rafalole_at_it.com.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 09:20:05 MET

AHA wrote:

> Jestem szczesliwym (coraz rzadziej tak mi sie wydaje) posiadaczem komputera
> wyposazonego w DVD - Pioneer 114. Ostatnio odkrylem, ze ow czytnik nie czyta
> plyt zapisanych na nagrywarce. Zadne piraty - moje wlasne dane. Czy ktos wie
> co z tym moge zrobic? Ciekawe to, ze niektore czyta - nagrywane na tej samej
> nagrywarce, tym samym softem.
> Dzieki za wszelkie uwagi na ten temat.
> Pozdrawiam ADAM H.

Mialem DVD LG 8x nie czytal CDR nagrywanych w trybie multisesion - widzial tylko
pierwsza sesje - probowalem wszytskiego (zmiana sterownikow, upgrade biosu - i
nic).
Nic sie nie dalo zrobic - poniewaz czesto musze przenosic sporo swoich danych z
pracy do "pracy" w domu musialem wymienic go na Creativa 5x - ten czyta
wszystko. Wydaje mi sie ze jedyna rada to wymienic czytnik.
Pozdrowienia
Rafal