Re: celeron 366

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 23:00:36 MET

On Sat, 8 Jan 2000 01:09:03 +0100, "Michał Maciejewski"
<mmaciej2_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

>Tak naprawde to zadne procki nie wytrzymuja podkrecania.
>Sa po prostu procki, ktore dluzej dzialaja i mniej sie wieszaja
> i sa tez takie, ktore wieszaja sie czesciej. Przy dobrze opciazonym
>sprzecie np najnowszymi grami komp i tak predzej czy pozniej sie
>wiesznie i bedzie chodzil znacznie mniej stabilnie
Niekoniecznie. Z autopsji wiem, ze na podkreconym procku mozna grac 3h
w Ureala a potem puscic na noc rendering w LW. Rankiem patrzymy a tu
komp renderuje dalej. Idziemy do pracy - wracamy i gotowe. Komp sie
nie powiesil. Podkrecony Celeron moze byc tak samo stabilny jak
niepodkrecony. Bardzo duzo zalezy od plyty glownej a sadzc po innych
Abitach o BP6 jest dobrym wyborem. Jesli zas chodzi o zywotnosc
procka, to jesli przy std. taktowaniu wynosi ona 10 lat i przy
podkreceniu spadnie do 3 to i tak za te 3 latka jud dawno znajdzie sie
on w lamusie.

Pozdrawiam
GLide

PS. Pisalem na podstawie wlasnych doswiadczen.