Re: Jaka karte TV kupic?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 22:59:13 MET

On Sat, 08 Jan 2000 12:35:32 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Wiem o tym doskonale. Ale trudno mówić o jakości łapania
>w pełnej rozdzielczości PAL jeżeli wymaga to przepustowości
>rzędu 15 MB/s -- normalne dyski ponad 6 MB/s przy zapisie
>sekwencyjnym nie wyciągną i z testu karty TV robi nam się
>jedynie test dysków.
....w sumie troche niepotrzebnie sie przyczepilem. Masz calkowita
racje.

W sumie trudno mowic o miarodajnym tescie. Jak zwykle trzebaby bylo
obic to na takim samych (tym samym) kompie rozniacym sie tylko
testowanym komponentem. Ale o tym bylo juz na liscue chyba nie raz i
nie dwa.

>Jaki? Ja używam kompresora MJPEG, ale słyszałem o jakimś rewela-
Jakikolwiek :-)
Chodzi mi o jakis pakiet programow, specjalny kodek lub cos podobnego.
Jak dotychczas mialem okazje zabawy z kartami kompresujacymi
sprzetowo, ale nie raz obilo mi sie o uszy, ze cos takiego mozna
zrobic w czasie sciagania filmu karta TV przy pomocy softu. Dlatego
zucielm takie haslo.
>cyjnym DivX MPEG-4 (adres proszę!!! :) Sam bym go chętnie potes-
>tował :)) ).

Pozdrawiam
GLide