SB Live! - kto dla mnie zaglądnie do środka?

Autor: Witold Gawronski (wittorio_at_pik-net.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 22:52:11 MET

Witam Wszystkich, a szczególnie posiadaczy pełnej wersji Sound Blaster
Live! 1024.

Niedawno kupiłem tą kartę w wykonaniu Value i zaraz potem zapragnąłem
uruchomić cyfrowe wejście CD_SPDIF, dla którego nie było pinów na
karcie. Niestety okazało się, że to nie jedyne braki, nie ma jeszcze
kilku elementów w okolicach tego wejścia. Każdą bratnią duszę proszę o
chwilę poświęcenia i podanie mi napisów na następujących elementach:

Model karty CT4830
***************************
rezystory R81, R86, R78, R84
kondensatory C95, C117, C96
kwarc X1 (nie wiem czy jest potrzebny)
układ scalony U10 (nie wiem czy jest potrzebny)

Za każdą pomoc będę gorąco wdzięczny całym moim sercem elektronika
amatora :)
Witold Gawroński wittorio_at_pik-net.pl
   GLIWICE - SILESIA - POLAND