Re: Do NEAS! - Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 21:59:09 MET

Neas! - rozumiem, ze nie darzysz sympatia firmy, co do ktorej ostatnio
sie wypowadam. Ja to rozumiem - to jest tylko rzecz, co do ktorej zdrowo
myslacy czlowiek powinien miec, jak sadze, zdrowy rozsadek - kupuje i
powinno dzialac wedle "moich" oczekiwan. Piszac o teacu - pisze szczerze
- po prostu mam opinie z wielu roznych zrodel oraz sam uzywam troche
tego sprzetu. Z czystym sumieniem polecam -chociaz przeciez kazdy z nas
moze miec inne oczekiwania i inne doswiadczenia. Odpowiadajac na posty
kieruje sie checia pomocy tym, co moze maja watpliwoci co do wyboru
sprzetu - nie zas checia gloryfikowania czegos lub kogos. Moj sprzet i
doswiadczenia to wiele swietnych rzeczy oraz wiele kiepskich - rownie
krytycznie bede pisal o tym co mam, a nie spelnia oczekiwan. I nie ma
sie co oszukiwac - na rynku, statystycznie rzecz biorac, jest wiele
rzeczy dobrych i niezawodnych, jak rowniez kiepskich. To dobrze, ze
wypowiadsz sie o swoich doswiadczenia co do teca - wypowiedzi te
wskazuja na ew. problemy. Wedlug mnie jednak nie mozna wyrabic sobie
jednoznacznego zdania na temat tych urzadzen- tym bardziej, ze panuje
dobra o nich opinia. Podobnie zreszta - produkt krytykowany moze okazas
sie niezawodny i swietny dla innych... Nie ma reguly - najwazniejszy
jest autor listu, kotry oczekuje porady i pomocy. Nie zas metliku i
zamieszania w glowie, ktore nie pomaga mu w wyborze. Dlatego powtarzam -
jesli cd-rom to NAJBEZPIECZNIEJ firmy TEAC, jesli cd-r(w) to TEAC oraz,
kierujac sie opiniami panujacymi na tej liscie, PLEXTOR - zaznaczam
jednak ponownie, iz moze sie tak zdarzyc, ze produkty tych firm nie
spelnia oczekiwac niektorych. Natomiat krytykowane inne - akurat beda
"OK" dla innych. Roznica najogolniej polega na tym, ze co do pierwszej
grupy ew. problemy znikna szybko po wymianie sprzetu na nowy - co do
drugiej zas; zmudna wymiana na nowy moze okazac sie skuteczna w
znalezieniu egzemplarza, kotry bedzie dzialac.

Z zyczliwoscia i pozdrawiam

Wojciech Nowakowski