Odp: Monitor siada? :(

Autor: Sławomir Wysocki (wysoki_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 10:28:52 MET

Użytkownik Wojciech Grobel <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:858pl2$j4u$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Ostatnio zauważyłem, że z moim monitorem coś jest nie tak :( A mianowicie
> wszystko rzuca "cień" na prawą stronę. Tzn. np. litery wyglądają w ten
[...]
Na 99% problem z kabelkiem. U mnie też czasem się tak dzieje.
Wtedy wystarczy poruszać wtyczką przy karcie lub monitorze
i jest spokój na jakiś czas. Jak nie pomoże to pożycz od kogoś
kabelek i sprawdź czy dzieje się to samo.