Re: Odp: OffTopic: JAJA na wykładzie - na Polibudzie :-)))

Autor: remove (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 22:13:00 MET

Niejaki Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl) twierdzi:
> Wszystkie informacje pochodzą z życia.
> Przeżyłem to wszystko.

Brzmi to jak wyznanie baaaardzo starego czlowieka.
Pewnie moje wnuki nie uwierza, ze kiedys komputery
zajmowaly cale biurko ;) I ze polaczenie z internetem
dzialalo z predkoscia 36,6kbps ;)
Tak jak ja teraz nie potrafie sobie wyobrazic pracy
na modemie 300bps ktory to widzialem tylko w telewizji
badz na obrazku.

> I to w bardzo krótkim czasie. (kilkanaście miesięcy)
> Wtedy to właśnie opanowałem język FORTRAN IV i IV
> plus i bardzo się z tego cieszę.

Tego to nawet na obrazku nie widzialem ;)

> Skrótów Grupowiczów nie znam.
> W niektórych przypadkach mogę się co najwyżej domyślać.
> Nie lubię skrótów. (to chyba widać?)

Chodzi ci o OT? Off-Topic = nie na temat
Moze o OS? OS- Odcinek Specj^W^W System Operacyjny
A jesli chodzi o JAJA ;) to nie jest to skrot.

> Pozdrawiam.
> LC.

I wzajemnie

> Postscriptum: Znowu wyszło dużo...
> Na pocieszenie powiem Ci: Pomyśl, co musiały cierpieć panienki,
> do których pisałem listy i z którymi rozmawiałem.

Hehe, dziewczyny to lubia ;)
Nawet panie od polskiego! Zawsze dostawalem 3=
za wypracowanie mieszczace sie na 1-1,5 strony A5.
A jak ktos napisal na 8-12 to mial 5 ;)
Pani od polskiego stwierdzila, ze to i tak dobrze,
ze uzywam kropki a nie wyrazu STOP ;)

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"