Re: --LG FLATRON--

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 20:49:29 MET

> Ja lubie korzystac z okazji a ze ty jestes Frajerem,powiem inaczej krolem
> Frajerow
> to juz twoja sprawa.Tez kiedys wierzylem w Misia Uszatka,milosc i rownosc
> wszystkich ludzi ale to bylo jak mialem lat nascie....

Teraz juz jestes dorosly, sprytny i wiesz jakie zycie jest zle, idealy
nie istnieja i dlatego....kupujesz lewy monitor :-)

> by je lapac
> za ogon i sciskac jak cytryne.

Zyj szybko, kochaj mocno, kradnij monitory, umieraj mlodo :-)

> Moze jak kiedys zycie da ci w dupe to to
> zrozumiesz.

Boze, czlowieku, kupuj ten cholerny monitor i juz, a nie pieprz glupot,
bo zaczynam odnosic wrazenie ze sie usprawiedliwiasz sam przed soba.
EOT!