Re: --LG FLATRON--

Autor: Krzysiek (amduat_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 18:05:31 MET

"Kazden sobie rzepke skrobie......."
Ja lubie korzystac z okazji a ze ty jestes Frajerem,powiem inaczej krolem
Frajerow
to juz twoja sprawa.Tez kiedys wierzylem w Misia Uszatka,milosc i rownosc
wszystkich ludzi ale to bylo jak mialem lat nascie.... Zycie mnie nauczylo
by je lapac
za ogon i sciskac jak cytryne.Moze jak kiedys zycie da ci w dupe to to
zrozumiesz.
Pozatym zastanawia mnie kto ci dal prawo do zgrywania "Pana Moralnosc"?
A tak pozatym to ludkow twojego pokroju wsadzilbym i otoczyl
w ramke oraz powiesil na scianie jako wzor cnot i idealow, godnych rycerza
"Okraglego Stolu",bo ty chyba w takim swiecie zyjesz......
Zycze powodzenia w uczciwej i sprzyjajacej w wyrastaniu takich leszczy jak
ty
egzystencji.