Re: Jaki SKANER najlepszy do 1500 PLN?

Autor: jhh (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 18:09:27 MET

Skrzypek wrote:

> Witam!
> Zamiarzam kupić skaner, najlepszy jaki możliwy do 1500 PLN.
> Na oku mam dwa i nie wiem, który wybrać:
> *AGFA SnapScan 1236s
> *UMAX Astra 1220s
>
> Oba mają identyczne parametry:
> 600x1200 dpi, 36 bit, SCSI
> Nie mogę zdobyć danych na temat gęstości optycznej. Na stronie AGFY podają
> 2.55D, a w cennikach wszystkich sklepów 2.2D. Na temat UMAXa nic nie mówią o
> gęstości optycznej.
> Czy ktoś mógłby coś mi doradzić?
> TIA
> Skrzypek

  tylko Umax; Agfy z dolnej polki sa bardzo sredniej jakosci (w odroznieniu od
tych z gornej). Nie wiem do czego Ci ten skaner, co jest dosc istotne; imho
Astra 1220 (z odpowiednimi sterownikami -do sciagniecia ze stron Umaxa, polecam
MagicScan, oficjalnie przeznaczony do Powerlookow) osiaga klase
polprofesjonalna, w kazdym razie jest na pewno lepszy od wielu skanerow 3x
drozszych. Bardzo solidna maszynka, i w przeciwienstwie do Agfy odwzorowanie
kolorow ma zupelnie przyzwoite...

                                    jhh