Re: HASLA - przeczytajcie to!!!

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 22:45:18 MET

Quick napisał w wiadomości: <851un9$4q2$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>To bzdura biora tanie plyty jedyny wysilek z ich strony (optimusa)
>to wladowanie do biosa swojego logo .

Bardzo dawno temu kupiłem u Optimusa płytę główną z procesorem
486SX 25MHz (!). Płyta była "uniwersalna" - nowość na tamte
czasy, pozwalała wetknąć różne procesory i ustawiać różne
częstotliwości. W reklamach Optimus pisał, że daje to możliwość
wymiany procesora na nowszy: przychodzi się do nich ze starym
procesorem (kupionym u nich), oddaje, bierze nowy i dopłaca
różnicę cen. Po roku od zakupu chciałem wymienić procesor
na 486DX50. Poszedłem do tego samego sklepu i dowiedziałem się,
że oczywiście, mogę wymienić procesor, ale ten poprzedni
amortyzował się i tracił na wartości co miesiąc chyba 10%,
więc teraz ma wartość 0 zł i różnica cen jest równa cenie
nowego procesora... Jakoś zniechęciło mnie to do Optimusa.
Po co pisali takie bzdury w reklamach...

PF