Odp: HASLA - przeczytajcie to!!!

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 02:29:55 MET

Wiesz, co do OPTI i czesci to w kompach DVD ready staly one na naprawde
wysokim poziomie. Plytka INTELA (mow co chcesz, ale jak przyjdzie co do
czego to wloz do Microstara, czy ASUSa dwa kontorlery SCSI, karte do
przechwytywania wideo, sieciowke i dzwiek - zadko kiedy bedzie chodzic bez
regularnego zwisu) byla zdaje sie ATLANTA, czytnik CD Pioneer, dzwiek Aureal
A3D, dysk WD Caviar (lubie te dyski, dosc odporne i przyjemne we
wspolzyciu), tylko spieprzyli grafika, bo na plyte AGD dali PCI.

Ostatnio otworzylem PRESTIZA. No coz, dobrze ze jest gwarancja. Moge
porownac ADAXa z OPTI i ten pierwszy gorzej wychodzi. W sumie to fakt, ze
firma sie psuje, ale co zrobic ??? Malo firm ktore skladaja, robi to lepiej,
a mozna by :^)

Pozdr

PIES

Użytkownik Quick <jacekst_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:851un9$4q2$1_at_korweta.task.gda.pl...