Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 19:25:14 MET

On Wed, 05 Jan 2000 16:28:46 +0100, ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl>
wrote:

>to znaczy tak pod wzgledem pamieci (a ten K6-3 oczywiscie) ale z drugiej
>strony mysle ze tutaj to same pamieci moga byc ta "kula u nogi" bo AFAIR
>masz zwykle EDO...
>co do celka - oczywiscie ze lepsze rozwiazanie....
ale chyba na razie dam sobie spokoj z inwestowaniem w "nie mojego"
kompa ...

>to wrecz tragedia...
>nie masz jakiegos qmpla ktory tez ma K6-x ...???
>moglbys porownac.. pozamieniac pamieci... itd.. moze by wyszlo co tak
>spowalnia...
niestety nie mam ;(((

>ja w sumie stawiam na plyte/bios i niepoprawda wspolprace z procem (tak na
>czuja... bo trudno tak na odleglosc cos wyczaic)
a moze sie zwalil przez to ze napiecie bylo troche za duze ??
(wyjasnienie w innym postcie)

>ano :)))
>a wtedy Twojego kompa nie zajmuja (o ile maja cos w tej sprawie do
>powiedzenia ;))))
nie maja nic do powiedzenia, chyba ze wylacza prad zeby zrobic mi na
zalosc ... kupie sobie chyba jakiegos UPSa ;)))

>a no to dziwne...
wiem ... jeszcze pogrzebie na stronie producenta plyty ...

>u kogo nie kupowac..... poki co wszystko do wszystkich kompow kupuje na
>Grzybie i na szczescie jeszcze wszystko OK :)))
Na grybie kupowalem tylko mojego pierwszego kompa ... 486, teraz maja
ceny z kosmosu, taniej mozna kupic w sprawdzonych zrodlach i z
prawdziwa gwarancja ... co sie z tym 486 najezdzilem i nameczylem to
glowa mala ... nigdy wiecej Grzyb ...

pzdr,
Dentarg

--