Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Butik (butik_at_astercity.net)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 12:44:43 MET

expert napisał(a) w wiadomoœci: <387426BC.36F9_at_friko.onet.pl>...
>Ciekawe co teraz xpert na to wymyśli???
>
>Nic nie wymysle.
>Z zycia:
>__________
>Bloomberg Columns
> Wed, 05 Jan 2000, 3:20pm EST
>
> Contemplating the New Millennium
> Bloomberg columnists relfect on the past millennium
>and
> predict what awaits us in the next. Also, to watch
> BLOOMBERG TELEVISIONŽ interviews with market
> gurus about investing in the new millennium, click
>here.

Obiecalem sobie, ze nie bede expertowi odpowiadal, ale cóz, stalo sie.

Podpora papieza juz widze podupadla. Wiec próbujesz sie chwytac za wypociny
podrzednej stacji telewizyjnej. Sluchaj. CNN, Sky News, TVP i wiele róznych
stacji radiowych równiez czesto okreslalo ostatniego sylwestra jako przelom
tysiacleci. Ale t tych samych telewizjach w innych programach tlumaczono
dlaczego nowe tysiaclecie zaczyna sie za rok.

Tak jak w kazdej telewizji sa ludzie douczeni i nie douczeni, myslacy i
niemyslacy, tak jak zreszta na tej grupie.

Przeczytaj sobie dwa ciekawe artykuly na temat przelomu wieków oraz
utworzenia kalendarza w "Wiedzy i zyciu" z 12.1999. Moze to ci da cos do
przemyslenia. Wiedza i zycie to juz nie jest pismo brukowe, tylko naukowe.
Jesli nadal nic nie zrozumiesz, to znaczy ze jestes...

Nie skoncze, bo netykieta mi na to nie pozwala.

A takich glupich cytatów z "Jeszcze_Bardziej_Znanych_Kanalów_Telewizyjnych"
to móglbym Ci wiecej podrzucic. Ale szkoda mojego cennego czasu...

Butik

PS. I wychodzi na to, ze jednak masz 3 rece, i 3 nogi. W koncu dwie
dziesiatki (u nóg i u rak), ostatni element kazdej dziesiatki nalezy juz do
nastepnej, wiec trzeba przyprawic po dodatkowej konczynie...