Odp: kupno Karty Graficznej

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 15:50:31 MET

Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:851q1u$2tss$1_at_news.ipartners.pl...

> Użytkownik Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:V3Zc4.22568$N3.530000_at_news.tpnet.pl...
> No nie były to ASUS'y ale też nie PCCHIPS.
> ATREND i LUCKYSTAR
> Niestety kilka programów nie chce działać a producent twierdzi że to wina
> AMD.
> Osobiście uważam że jeśli coś nie jest w 100% kompatybilne to nie jest
> wogóle kompatybilne (nie można być tylko częściowo w ciąży).
> Skoro jeden program nie chodzi na AMD to na 99.9% znajdzie się jeszcze
wiele
> [...]

A tak z ciekawości, jakie programy nie chciały chodzić na zestawie z AMD???
Bo ja lubię często testować różne programy, ale jeszcze nie trafiłem na
taki, który by się u mnie nie uruchomił a na Intelu tak... Mam znajomego z
Celeronem, więc jakby nie poszedł u mnie to mogę polecieć do niego.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz